Xhorse VVDI Key Tool Plus سوالات و پاسخهای متداول (سQالات متداول)
نوشته شده توسط : sukabulie

این مقاله در مورد Xhorse VVDI Key Tool Plus سوالات و پاسخهای متداول است. شما موافقت خواهید کرد که Xhorse ایده خوبی از آنچه می خواهند با این ابزار به دست آورند داشته باشد.

تفاوت های VVDI Key Tool Plus با VVDI2 ، VVDI MB ، VVDI PROG فعلی چیست؟

پاسخ: VVDI Key Tool Plus عمدتا عملکرد تطبیق کلید قفل ساز را حل می کند. برنامه نویس توابع اساسی را نیز فراهم می کند. به دلیل موقعیت متفاوت ، عملکردهای VVDI2 ، VVDI MB و VVDI PROG در آینده هنوز بسیار متفاوت خواهد بود. KEYTOOL بر تطبیق کلید تأکید دارد. سری VVDI توابع حرفه ای مانند برنامه نویسی ، کدگذاری ، تازه سازی پارامترها و غیره را اضافه خواهد کرد. در آینده ، VVDI Key Tool Plus ممکن است از این توابع پشتیبانی نکند. بنابراین ، به مشتریان قدیمی توصیه می شود که تجهیزات اصلی را تا آنجا که ممکن است نگه دارند ، زیرا مهاجرت بهترین انتخاب نیست.

VVDI Key Tool Plus چه لوازم جانبی دارد؟

پاسخ: از آنجا که این پیش فروش محصول است ، ما هنوز در حال بررسی لوازم جانبی استاندارد در کارخانه هستیم. ما به پیشنهادات شما گوش خواهیم داد و سعی خواهیم کرد تا آنجا که ممکن است لوازم جانبی معمول استفاده کنیم. همه چیز قابل حمل واقعی است.

آیا تجهیزات VVDI2 ، VVDI MB مرسدس بنز و برنامه نویس VVDI PROG همچنان به روزرسانی می شوند؟

پاسخ: لطفاً مطمئن باشید که ما در تولید و نگهداری محصولات سری VVDI به کار خوبی ادامه خواهیم داد. ما از بروزرسانی و خدمات پس از فروش دست نخواهیم کشید. استفاده از تجهیزات می تواند به طور معمول ادامه یابد و ما در آینده عملکردهای محصولات سری VVDI را تقویت خواهیم کرد. در آینده ، مدل های جدید نیز به طور همزمان در تجهیزات سری VVDI ارتقا می یابند.

آیا VVDI Key Tool Plus شامل توابع ابزار تخصصی VVDI BIMTOOL BMW است؟

پاسخ: شامل نمی شود

آیا این محصول جایگزین VVDI است؟

پاسخ: VVDI Key Tool Plus محصول جایگزین سری VVDI نیست. لطفاً با اطمینان به استفاده از تجهیزات اصلی ادامه دهید. ممنون از پشتیبانی مستمر شما

مشخصات تبلت VVDI Key Tool Plus چیست؟

پاسخ: تبلت فوق العاده KEY TOOL یک ابزار قفل ساز حرفه ای است که توابع اصلی کنترل از راه دور و عملکرد تراشه ، عملکرد تطبیق ضد سرقت ، عملکرد برنامه نویس ، عملکرد تعویض لوازم جانبی ، تنظیم مجدد تعمیر و نگهداری و غیره را در خود ادغام می کند. همچنین قابلیت های توسعه آینده را برای خود محفوظ می دارد. یک دستگاه می تواند تمام نیازهای کار روزانه را برطرف کند.

تبلت VVDI Key Tool Plus برای مشتریان عادی چه سیاستی دارد؟

پاسخ: ما همیشه اولویت را برای دادن سود به مشتریان قدیمی قائل بوده ایم. همچنین این زمان تخفیف های شدیدتری نیز به مشتریان قدیمی می دهد. مشتریان قدیمی می توانند با نکاتی خاص با قیمت بسیار پایین رزرو کنند.

در مورد تجهیزات اصلی VVDI پس از بیرون آمدن تبلت VVDI Key Tool Plus چه خبر؟

پاسخ: صفحه كامپيوتري فوق العاده تخت KEY TOOL براي پر كردن جاي خالي مجموعه محصولات KEY TOOL و ارائه ابزار راحت تر براي كار روزانه قفل ساز استفاده مي شود. ما تولید و فروش VVDI2 ، VVDI MB ، VVDI PROG و سایر محصولات را متوقف نخواهیم کرد. مشتریان قدیمی می توانند به استفاده از آنها ادامه دهند. ما بدون ارائه خدمات متوقف ، خدمات توسعه و ارتقا را ادامه خواهیم داد.

من شنیده ام که مشتریان قدیمی می توانند توابع را منتقل کنند؟

پاسخ: بله ، زیرا رایانه لوحی VVDI Key Tool Plus به یک نسخه اصلی و یک نسخه پیشرفته تقسیم شده است. کلاس پایه شامل تطبیق ضد سرقت و عملکرد برنامه نویس فولکس واگن ، بی ام و و مرسدس بنز نیست. به منظور کمک به مشتریان قدیمی در صرفه جویی در هزینه ، توابع انتقال عملکرد را ارائه می دهیم. پس از انتقال ، مجوز عملکرد اصلی دستگاه لغو می شود و مجوز مربوطه در رایانه لوحی فوق العاده KEY TOOL باز می شود. به منظور کاهش تأثیر در استفاده از مشتریان قدیمی ، پس از بحث های داخلی ، ما تصمیم گرفته ایم که پس از مهاجرت ، مجوز نیم سال رایگان تجهیزات قدیمی را ارائه دهیم.

رایانه لوحی VVDI Key Tool Plus یک KEYTOOL MAX فوق العاده بزرگ است ، درست است؟

پاسخ: این درک اشتباه است ، و همچنین یک سو mis تفاهم در مورد تبلت فوق العاده KEY TOOL است. VVDI Key Tool Plus از سخت افزار پیکربندی بالاتری استفاده می کند ، از پروتکل ها و رابط های بیشتری پشتیبانی می کند ، البته VVDI Key Tool Plus همچنین شامل تمام توابع MAX است.

چگونه برای آینده ابزارهای تخصصی VVDI2 ، VVDI MB ، VVDI BMW برنامه ریزی می کنید؟

پاسخ: در آینده ، محصولات سری VVDI همچنان به روز رسانی می شوند و در راستای تجهیزات حرفه ای تر ، با افزودن عملکردهای حرفه ای تر مانند برنامه نویسی ، کدگذاری ، تازه سازی پارامترها و موقعیت یابی به عنوان تجهیزات حرفه ای برای قفل سازهای حرفه ای ، توسعه خواهند یافت. KEY TOOL تبلت فوق العاده در حل نیازهای روزمره کار تمرکز دارد ، بنابراین هر کدام مزایای خاص خود را دارند.

آیا پیکربندی رایانه لوحی VVDI Key Tool Plus می تواند کار کند؟

پاسخ: ما به طور کامل به پیشنهادات استاد قفل ساز گوش فرا داده ایم. با توجه به پایداری محصول ، ما پیکربندی های سخت افزاری با عملکرد بالا را در تبلت VVDI Key Tool Plus مانند پردازنده مرکزی 8 هسته ای ، حافظه 4G ، 128 گیگابایت حافظه و 10.4 اینچ HD به کار گرفته ایم. صفحه نمایش و سایر تنظیمات از سطح صنعت بالاتر است و همچنین پشتیبانی از فن آوری های جدید مانند DOIP و CAN-FD را برای ذخیره فضای کافی برای گسترش عملکرد آینده ادغام می کند.

آیا ارتقا up VVDI Key Tool Plus در آینده هزینه ای خواهد داشت؟

پاسخ: ما همیشه بر روی به روزرسانی رایگان اصرار داشته ایم و اصلی ترین نسخه ارتقا tablet یافته تبلت نیز رایگان خواهد بود. با این حال ، برای عملکردهایی که موفقیت های بیشتری دارند ، مانند پشتیبانی مرسدس بنز FBS4 ، ما به دلیل سرمایه گذاری بزرگ R&D هزینه ارتقا certain مشخصی را دریافت خواهیم کرد.

آیا عملکرد تطبیق ضد سرقت VVDI Key Tool Plus از اتومبیل های مشترک مشترک و خودروهای داخلی پشتیبانی می کند؟

پاسخ: عملکرد تطبیق ضد سرقت صفحه فوق العاده تخت KEY TOOL بیش از 90٪ مدل های رایج موجود در بازار را پشتیبانی می کند. در عین حال ، ما به پیشرفت و افزودن مدل های جدید ادامه خواهیم داد ، و اینها نسخه رایگان هستند.

لذت بردن!

پیش سفارش Xhorse VVDI Key Tool Plus:

https://www.xhorsevvdi.com/wholesale/xhorse-vvdi-key-tool-plus.html





:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: